Samstag, 26. Mai 2018

J.wraca

dzisiaj wraca J. do domu ( czy do domu, to sie okaze) ...
niby mowi, ze mnie teraz rozumi ,ze czuje tez ta roznice ,ze teskni za mna , za tym spokojem , za innym zyciem...hmmm...
no pozyjemy ,zobaczymy -co faktycznie zrozumial , ale teraz juz oczekuje zmian , bo tak, jak bylo ostatnio, to ja nie chce zyc ...
od wczoraj nie spi ,stres przed droga ,pakowanie, czy wszystko wezmie,cos nie zapomni , nie wylaczy itd...no brak kobiety , brak planu i organizacji ;-)
jego corka tez juz spakowala walizke;-) i dzisiaj wraca do domu , na 10,00 J. jedzie jeszcze do mamy ,bo dzisiaj w Polsce dzien matki i potem w droge ...
 
*****************
 
a ja ? pije moja kawusie , ptaszki na dworze , nasza Gelbi , moja psinka -wszystko nakarmione , pranie nastawione  , na dworze sloneczko swieci i zapowiada sie piekny dzien ;-)
sprzatne za chwile chalupke , Balkon , podleje kwiaty i popoludniu jeszcze do mamy odskocze kwiaty podlac , potem juz bede czekala na J. -przyjedzie pewnie pozno ,ale .....przyjedzie ;-)
 
*****************
 
co ja sie wczoraj nawkurzalam , wyczyscilam sobie Laptop ,wiec i historia pusta -i jak tu wejsc na mojego bloga? zapomnialam stronki (ZNOWU) ,w koncu jakos doszlam do tego ,to z kolei zapomnialam hasla ! makabra ...no mysle: supi ! znowu zaczne od nowa chyba z nowym blogiem , juz mialam doslownie dosyc ,az tu mnie naszlo ;-) i pyk weszlam...ale co sie nerwow najadlam , to sie najadlam ...
jakas zakrecona jestem ostatnio ;-)


4 Kommentare:

  1. Chyba go nie doceniasz wystarczająco. Zanim do Ciebie się sprowadził jakos dawał rade. Rybka, no taki jak Ty, to on nigdy nie będzie i pogódź się z tym.

    AntwortenLöschen
  2. hmhm,,,, no chyba tak ;-)

    AntwortenLöschen
  3. J. wraca, czyli powód, by sobie wszytko wyjaśnić i zacząć jakby życie na nowo. Może być wzruszająco.
    Serdecznie pozdrawiam

    AntwortenLöschen

na nowo?