Freitag, 25. Mai 2018

ulubione;-)

DZIEKI ZNAJOMA !;-) - UDALO SIE !;-)
no moze nie w tym miesjcu co bym chciala, ale najwazniejsze ,ze udalo mi sie wlozyc moje ulubione blogi ...
 
mam jeden Problem - nie potrafie odpowiedziec na komentarze ( w komentarzach moich) -pisze tekst i naciskam na opublikowanie i co ? wyskakuje to samo okienko z moim tekstem ,niby znowu do opublikowania - robilam to kilka razy i nic ! albo cos dzisiaj na linii,,,,,albo nie wiem....
 
no ciezkie sa troche te poczatki , ale najwazniejsze, ze pisac juz tu umie i wkladac fotki ;-)
 
**************
 
narazie wiecej znajomych blogow nie znalazlam,,,,ale jak ktos znajdzie mnie - to bardzo prosze o komentarz z adresem bloga !
 
**************
 
jeszcze zanim zlikwidowali bloga na wp -zerknelam od czasu do czasu na stare blogi i nasza babcia Ula odeszla od nas , ostatni byl wpis kogos z jej rodziny z powiadomieniem o jej smierci ;-(
smutne....bardzo ja lubilam ....niech spoczywa w pokoju ...

2 Kommentare:

  1. By zmienić kolejnośc na blogu swoich gadżetów, musisz wejsć w motyw, następnie nacisnac dostosuj i wejść w układ.
    Co do komentarzy...trzeba wejśc w ustawienia na blogu, a potem bodajże w posty i komentarze. Pogrzeb tam :)

    AntwortenLöschen

na nowo?